Nieuwe Baan 6

6049 ES Herten

Medische vragen?

Stuur ons een e-consult

Patientenportaal

Patientenportaal

Wilt u gebruik maken van het patiëntenportaal?

Geef dit dan door aan de doktersassistente of vul het formulier op deze pagina in.

De assistente zal u dan registreren als portaalgebruiker nadat ze uw gegevens heeft gecheckt.

U ontvangt vervolgens per mail een link, die u aanklikt, waarna een sms volgt met een code. Zodra deze code is ingevoerd kunt u een wachtwoord aanmaken.

Wat kunt u met het patiëntenportaal?

  • Zelf een afspraak maken bij uw huisarts.
  • Een vraag stellen (=E-consult aanvragen)
  • Uw medicijnen bestellen (alleen chronische medicijnen)
  • Uitslagen van bloed bekijken in “mijn medisch dossier”
  • Uw dossier inzien in “mijn medisch dossier”

 

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Ga naar onze website https://huisartsenpeeters.nl/
  • U logt eerst in met uw mailadres en wachtwoord, daarna kunt u uw keuze maken.
  • De vereisten voor dit wachtwoord zijn
    • Minimaal 10 tekens
    • Tenminste 1 hoofdletter
    • Tenminste 1 kleine letter
    • Tenminste 2 cijfers
  • Indien u een afspraak maakt ontvang u een bevestiging per mail.
  • Afspraken kunt u zelf annuleren, graag 24 uur van tevoren. Ook hiervan ontvangt u een bevestiging.
  • Als u, na overleg met de huisarts, een uitslag van bijvoorbeeld bloedonderzoek of röntgenfoto wenst te ontvangen kan de arts dit voor u klaarzetten in “Mijn medisch dossier”.
  • U ontvangt per mail een bericht dat een uitslag voor u klaar staat.  Dit bericht kunt u voor eigen gebruik downloaden.
  • Voor het aanvragen van herhaalrecepten kunt u slechts uw chronische medicatie aanvinken. Is het overzicht volgens u niet compleet, overleg dan met de doktersassistente.
  • Recepten aangevraagd vóór 12 uur, zijn de volgende werkdag af te halen in uw apotheek. Ook hiervan ontvangt u van de apotheek een email.

Hier vindt u de printversie van de instructies . 

De medische informatie is veilig doordat het portaal ontwikkeld is naar de gangbare standaarden voor het verwerken van gevoelige informatie. Er wordt gebruik gemaakt van beveiligde netwerksystemen en aangepaste software.

Nog meer informatie nodig?

U kunt op deze website nog uitgebreidere informatie vinden. Op die website wordt aan de hand van demo-video’s alles nog eens duidelijk uitgelegd.

Hoe werkt het patiëntenportaal

Hieronder lees u welke stappen noodzakelijk zijn om een profiel aan te maken. Omwille van veiligheidseisen is het belangrijk dat iedere persoon een eigen mobiele nummer en een eigen e-mail adres heeft. Dergelijke informatie kan niet voor meerdere profielen gebruikt worden.

Meld de assistente telefonisch (0475-334263) of via email (assistente.peeters@ezorg.nl) dat u een patientenportaal wilt krijgen.

Een patiëntenportaal dient door ons aangemaakt te worden met behulp van uw persoonlijke gegevens. Om aan alle privacy wetgevingen te voldoen is het belangrijk dat alleen u uw medische gegevens kunt inzien.

Vul het formulier op deze pagina in met uw persoonlijke gegevens. Wij zullen dan uw account aanmaken en ontvangt u van ons een mail om uw gegevens te te controleren en definitief het account aan te maken. 

  • Het e-mailadres moet een persoonlijk email adres zijn dat alléén door u wordt gebruikt.
  • Het mobiele telefoonnummer moet een persoonlijk nummer zijn dat alléén door u wordt gebruikt.

U ontvangt een email met daarin het verzoek om op een link te klikken. Hierna ontvangt u een bevestigingcode via de SMS op het door u opgegeven mobiele nummer. Op deze wijze verifieert het systeem of de gegevens correct zijn. Nadien kunt u uw eigen wachtwoord bepalen.

Met behulp van de zojuist verkregen gegevens (inlognaam en wachtwoord) kunt u nu inloggen via het patiëntenportaal. Ook nu krijgt u weer een SMS code.

Deze zogenaamde tweestaps verificatie is verplicht in het kader van de privacywetgeving omdat we met medische gegevens werken.

Ten slotte logt u weer uit om te voorkomen dat het programma vastloopt.

Account aanvragen

  • U bent ingeschreven in onze praktijk en ouder dan 16 jaar.
  • U dient per persoon een persoonsgebonden e-mailadres te gebruiken.
  • Er vindt een gegevenscontrole plaats door de praktijk voordat u verder kunt.
Translate »

Onze WebApp

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

  • Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
  • Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
  • Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
  • Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
  • Overgevoeligheden en bijzonderheden
  • Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
  • Actueel medicatieoverzicht

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Nog geen account?

Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop

Toch liever telefonisch?

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. 

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Laten Bezorgen? *
Medicijnen
Call Now Button Ga naar de inhoud