6049 ES Herten
Stuur ons een e-consult
Heeft u een klacht?
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Vanzelfsprekend doen de medewerkers van onze praktijk er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen.
Desondanks kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de gang van zaken en geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus genomen bent, onheus bent bejegend of u zijn andere tekortkomingen in onze praktijk opgevallen.
Wij willen dat dan zo snel mogelijk met u bespreken om zodoende hiervan te leren of zaken te verbeteren. Samen kunnen wij proberen tot een goede afhandeling te komen. We zouden u willen vragen om hiervoor contact op te nemen met de zorgverlener in kwestie. In sommige gevallen vindt u het misschien prettiger om dit via het Klachtenformulier te doen. (even op de titel van het document klikken). U kunt dit vervolgens invullen en versturen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Indien wij hier echter niet in slagen, dan kunt u zich voor een onafhankelijk oordeel wenden tot:
Stichting en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Tel: 088-0229100
Via de website kunt u meer informatie vinden over de SKGE en het formulier ‘Indienen klacht’ invullen en verzenden
Bent u blij met ons?
Als team proberen we iedere dag onze beste beentjes voor te zetten voor u als patiënt.
We zijn verplicht om een klachtenprocedure te hebben, maar we zouden het ook erg fijn vinden om eens af en toe een complimentje te krijgen, want dat hebben we eigenlijk allemaal wel eens nodig.

Daarom hebben we naast het klachtenformulier nu ook een complimentenformulier. Door op de link te klikken of onderstaande QR code te scannen, kunt u uw feedback geven.

Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.