De praktijk is alle werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur, echter is de praktijk tussen 10:30 en 11:00 én tussen 12.30 en 13.30 uitsluitend bereikbaar voor spoedgevallen.
Is het druk, dan kunt u ook een terugbelverzoek doen, wij bellen u dan op het afgesproken tijdstip terug. U hoort op het telefoonbandje hoe het werkt. Luister dit bandje aub wel even af. U krijgt dan contact met een digitale assistente die u verder helpt.
.
Buiten kantooruren kunt u voor spoedgevallen terecht bij:
Huisartsenpost Roermond
Nassaustraat 79
6043 EB Roermond
0475-771771
Herhaalrecepten kunt u bij huisartsenpraktijk Peeters op twee manieren aanvragen.
.
De aangevraagde recepten kunt u de volgende dag na 16.00 uur ophalen bij de apotheek. Mochten wij vragen hebben over uw bestelling dan nemen wij contact met u op.
De praktijk is in principe alle werkdagen geopend. In het geval van afwezigheid van de artsen zal er op de voorpagina van de website een mededeling geplaatst worden over de waarneming. Buiten kantooruren kunt u voor spoedgevallen terecht bij:
Huisartsenpost Roermond
Nassaustraat 79
6043 EB Roermond
0475-771771
U mag van ons verwachten dat wij uw medische hulpvraag correct behandelen.
Wij verwachten van u dat u onze hulpverleners daarvoor de kans geeft, door ze rustig en respectvol te woord te staan en geen overlast te veroorzaken voor andere patiënten. Dit geldt voor contact per telefoon, voor huisbezoek en ook als u de praktijk voor een consult bezoekt.
.
We willen graag de volgende afspraken met u maken:
Uw medische gegevens thuis bekijken.
Hoe doet u dat?
.
Bent u bij de huisarts geweest? Uw huisarts zet uw medische gegevens in zijn computer in uw medische dossier.
.
Bijvoorbeeld:
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Vanzelfsprekend doen de medewerkers van onze praktijk er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen.
Desondanks kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de gang van zaken en geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus genomen bent, onheus bent bejegend of u zijn andere tekortkomingen in onze praktijk opgevallen.
Wij willen dat dan zo snel mogelijk met u bespreken om zodoende hiervan te leren of zaken te verbeteren. Samen kunnen wij proberen tot een goede afhandeling te komen. We zouden u willen vragen om hiervoor contact op te nemen met de zorgverlener in kwestie. In sommige gevallen vindt u het misschien prettiger om dit via het Klachtenformulier te doen. U kunt dit invullen en opsturen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Indien wij hier echter niet in slagen, dan kunt u zich voor een onafhankelijk oordeel wenden tot:
Stichting en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Tel: 088-0229100
Via de website kunt u meer informatie vinden over de SKGE en het formulier ‘Indienen klacht’ invullen en verzenden